Un director Samsung descrie succesul produselor Apple

de: Alexandru Puiu
14 12. 2012

,,Dispozitivele noastre trebuie sa lucreze mai bine impreuna”, a concluzionat unul dintre putinii directori Samsung care nu se sfieste sa fie utilizator Apple.

Intr-un interviu recent acordat de Young Sohn, Chief Strategy Officer in cadrul gigantului Samsung, acesta a recunoscut fara nici un dubiu ca succesul produselor Apple sta in  modul lor de conlucrare. Tot el a afirmat ca nu este suficient sa fii o companie care face dispozitive foarte bune atunci cand le iei separat. Traim intr-o perioada in care ecosistemul este piesa de rezistenta a unei companii. Fiind utilizator de produse Apple si avand acasa un iPhone, un Mac si un iPad, din experienta a concluzionat ca Samsung nu are un serviciu similar ca functionalitate cu iCloud. Cea mai importanta lectie pe care a impartasit-o cu cei de la MIT Technology Review este ca, pe termen lung, un ecosistem unificat este critic pentru a aduce utilizatori noi la o companie si pentru a-i pastra pe cei vechi.

Trecand peste cuvintele sale un pic iesite din tipare, Youg Sohn este departe de a fi un director Samsung obisnuit. El este singurul director de la Samsung care nu-si desfasoara activitatea in Coreea de Sud ci in Silicon Valley. Sohn conduce aproximativ 2000 de angajati in doua sedii noi de R&D si este printre putinii vizionari care s-ar putea sa schimbe radical viziunea produselor Samsung.